Vill man inte plugga så....

Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Trött och vill inte plugga (men måste)
Är det nåt du absolut inte äter: kiwi, är allergisk mot det fast äälskar det egentligen
Kläder just nu: Jeans och vanlig tshirt
Musik just nu: I don´t wanna loose you, älskar den
Vad sa du senast: "Men då skiter jag i träningen på torsag så hinner jag?"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden någon gång
Hur många kuddar sover du med: Två st men använder bara en
Favoritväder: Varmt och skönt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vänner, mat och telefon
Spelar du nåt instrument: Blockflöjt när jag var mindre
Morgon- eller nattmänniska: Mer natt tror jag
Sparare eller slösare: Försöker vara spara men blir oftast slösa
Bästa film: Green Street Elite måste man ju älska
Tror på liv på andra planeter: Nje lite osäkert där
Kommer du ihåg din första kärlek: haha aa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Hmm
Hur många barn har du/vill du ha: Två!
Bio eller promenad: Bio nog där fast beror på väder och humör
Rädd för insekter? Vissa
Äckligaste insekten: Getingar och fästingar
Bästa bok? Läser inte så ofta
Vad vill du jobba som? Egen företagare, har en idé
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Stökigt eller välstädat hos dig? Just nu ganska städat men i vanliga fall stökigt
Gungar du på stolen? Förr gjorde jag
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jo då inte helt omöjligt
Hur många syskon har du? Tre äldre
Vad är du mest rädd för? Det är nog att bli sviken
Är du rädd för blod? Inte så värst
Saltar du på maten? Oftast inte
Gillar du att sjunga? Ibland om det är på skoj sa
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Sam/ek. Skulle gått bygg men ångra mig så...
Anser du att du är stark? Nej det är jag inte
Brukar du sola? Ibland
Vad gör du om du får hicka? Tar djupa andetag
Röker du? Ska sluta
Snusar du? Nein
Kaffe, te eller inget? inget av det direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0