Jag vill också se Coldplay!

Blir galen på alla er människor som skryter om att ni varit och sett Coldplay i Globen. Får lust att strypa er när ni ler så skadeglatt och berättar om att "det var sååååå underbart!". Sluta tro att ni är så mycket bättre en oss andra, för det är ni inte.
Varför nu inte jag själv hade en biljett är en annan fråga, men kan delvis ha och göra med att alla mina pengar försvunnit spårlöst på senare tid. Jag slår vad om att det är nån av er "Globensittare" som varit och rotat i min plånbok!

Och nej nej, jag är absolut inte avundsjuk... inte alls...

/ F

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag fullkomligt ÄLSKAR Coldplay, och jag visste inte ens att de var här!!! Jag menar: shit vilken tabbe! Komme de komma flera gånger?

2008-09-19 @ 14:17:08
URL: http://monass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0