dåligt uppdaterat av mig

Hann inte riktigt skriva igår men gårdagen var bara skola, jag och felicia drog till skolan en timme tidigare än vi börja (var där 10 i9) och gjorde klart en läxa men hade ju tänkt köpa frulle i skolan men självklart var det stängt så fick gå hungrig ända till lunchen! ouch jobbigt.
Sen efter skolan skulle jag och några från min grupp stanna kvar och skriva klart ett arbete och jag fick ju sluta 50 min innan de andra så en fick stanna med mig men när vi väl skulle göra arbetet så gjorde...vi inte ett piss nog utan bestämde att en fick göra det hemma typ.

Var hemma vid 5tiden tror jag och då käkade jag och gjorde mig iordning för första träningen, fan vad dålig kondition man har fått men får väl skylla på mig själv att man håller på med dumheter!
 Men vi ska spela match på söndag och vi får typ redan vara med jääklans najs. 
Sen idag då, skulle köpt macka i skolan då med men det glömdes bort och fick vänta till lunchen men det var inte så farligt, bästa lunchen på länge potatisbullar, mums!

Fick sluta lite tidigare idag också så var nog hemma vid 10 över 2 men köpte pengar till mobil och så efter så kom hem för kanske en halvtimma sen.
 Ska äta tidigt idag om typ en timma för pappsen ska jobba tidigt så blir nog till att sova efter maten och sen ut och partY??
haha nej nu ska jag kolla tv och chilla grymt trött! kan skriva om kvällens planer lite senare, ciaoo /E

 

Kommentarer
Postat av: Bea

Haft en bra dag? Vad händer i helgen?

2008-09-26 @ 19:35:09
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0