España por favor

Tjenare!

Nu ska jag berätta vad det var jag kom överens om med min farfar igår. Det är nämligen så att han endast bor i Sverige under sommrarna, resten av året bor han istället i Spanien. Planerna är nu så att jag och Emelie ska åka ner till Spanien under höslovet och bo hos honom där. Det är nästan helt bestämmt, saknas bara flygbiljetter för tillfället!

Men gu vad jag hoppas att det här inte skiter sig nu, för skulle vara så härligt att komma bort från Sverige ett tag och istället bara sola och bada. Hoppas hoppas! Ska gå iväg och tjata på pappa nu så att det verkligen blir av.

Ha det bra sålänge! / F



Kommentarer
Postat av: MH

Usch! jag avskyr verkligen söndags-ångest-plugg! DÅ blir liksom hela kommande veckan förstörd för min del!

2008-09-21 @ 18:52:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: emilia engberg

vad kul:)

2008-09-23 @ 21:43:11
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0