Först

Det blev då jag som skriver första inlägget i den här bloggen, yees!
Dagen har bara varit skola och sen hänga kvar i skolan med några för att vänta på Angelica och sen promenera till Enskede och köpa oss lite godis och sätta oss och snacka bara.

Nej men idag så ska jag
sleepa hos felicia och innan dess hade vi tänkt dra till ett chillkrök i Aspudden, jag, Felicia, Angelica, Maja och kanske Jennifer, men får la se hur det blir.
Nej nu måste jag göra mig iordning lite och så, förhoppningsvis kommer väl ett inlägg från Felicia idag annars blir det väl ett inlägg från oss båda senare. / E

Blir man inte grymt sugen? Men självklart är våra kvar hos erika så inga till oss ikväll :(

Kommentarer
Postat av: Ghostfriend

aaaaaaaaa

2008-09-12 @ 19:19:00
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0