I Am Hated For Loving

har kommit på att slumpa en låttitel på alla mina inlägg, wie. aja har nyss käkat tacos, smarrigt värre.
Drog från felicia vid x-tiden (ingen aning riktigt) men träffade hanna och åkte till mig ett litet tag och sedan åkte in till stan för att kolla in jacka! Vi har värsta idén på att dela jackor, eftersom jag har en jacka hon vill ha och sen vill vi ha en varmare jacka också (6) men får se hur det blir med den planen.
 Kvällens planer kommer bli najs tror jag, antingen skulle vi till Erika, Wilma eller Oskar tror jag och have some fun förhoppningsvis. aja bättre kanske om jag skriver om det när jag vet vad det blir.

Förresten så äre en liten bebbe här, min systerson daniel och en liten hund som vi passar ett litet tag. barn är så jobbiga eller iaf den där plutten som alltid ska skrika när jag rör honom ;o  / E


Kommentarer
Postat av: Ammii

tacos är bäst! :P

2008-09-13 @ 20:25:01
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0