I'm in a band, why is it so hard for yuo to understand???

Nu äre både jag och Felicia som sitter at the computer. Vi har precis kommit hem från Aspudden, där det var najs typ! Nu har vi gjort varm goood choklad och käkar lite rostade mackor och sen ska vi äta muffins (?) + lite godis!!! hihihi.

Men nu är det även så att Emelie bränt sina mackor.. den klant skallen, haha tror jag ska slå henne sen :D wiiie
felicia har en hemlighet som ingen annan vet, förutom jag (emelie), mejla [email protected] så lovar jag att berätta (emelie)
(Fylle inlägg är inga höjdare) /F&E   

Ps. vi kan inte få bort den kursivt snea stilen vilket drives me craaazyyyy mother fucker. Men tack för oss vi hörs imorgon (felicia) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0