Kärrtorp slår Värmdö

Precis som Emelie nämnde nedan är det alltså match imorgon mot Värmdögymnasium. Jag är inte alls särskillt taggad för tillfället, men det kan ha och göra med att jag är helt slut och bara vill gå och lägga mig och sova för tillfället. Blir nog bättre imorgon.

Däremot kommer jag och Emelie vara bästa hejarklacken i vilket fall som helst. Vi bokstavligt  talat äger på hejarramsor, ni bara ska veta! Dessutom har vi laddat upp med dom skitsnygga mossgröna "kärrtorps fan" tröjorna som vi ska ha på oss. Tar även med kamera, så bilder kommer väl upp imorgon kväll antar jag!

Komigen nu Kärrtorp, nu vinner vi! :D / F

Ps. Julia kommer äga som målvakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0