lite snabbt sådär

trött som fasiken men kvällen blev att jag träffa angelica och en promenixade vi och träffade hennes kompis hanna. Sen drog vi till t-banan och där träffade vi ehm...lite folk...najs lite gratis bärs sisådär.

Aja sen mötte vi anders i stureby och gick med honom hem till erik där det var chillkrök sen ringde knuttie och fråga om de fick komma och det gick helt perfa så de kom också men sen drog alla och då drog vi som var kvar till macken och blev bjudna på korv sen drog vi tillbaks och sen fick jag sällskap av en till tunnelbanis.

som ni der orkar jag inte skriva detaljerat sorru men ska faktiskt sova nu, ska vara inne i stan till 10 med mamsen ska köpa lite skor, lägger självklart in bilder på det jag köper om jag nu hittar något! puss /E

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

ha en bra dag=)

2008-09-27 @ 15:58:08
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0