Plugg, plugg, plugg.... Jag bli gaalen!

Även jag lever efter konditionstestet. Klarade 7.8km (i uppförsbackar och skit) på cirka 45 minuter. Jag är riktigt nöjd faktist då jag från början funderade på att skita i hela grejen. Med lite viljestyrka funkar allt vet ni!

Annars har det inte hänt överdrivet mycket idag. Var hemma hos Fia och vi drack te och snackade. Borde egentligen plugga för ligger efter i det mesta just nu, men jag orkar inte, seriöst! Matte prov på torsdag och det känns inge vidare just nu. Åhhhh vad jag längtar till Spanien!!  / F


Kommentarer
Postat av: isabella

hur blir det med spanien? åker ni dom datumen som ni bokade från början?

2008-10-04 @ 00:31:32
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0