Söndagschill

Dags för ett godmorgon från mig också (kanske lite sent, men skit samma)!
Igår blev det ingen fest för min del så istället för att möta upp Emelie och Hanna drog jag på bio. Var ett jävla tag sen sist så det va mysigt. Filmen vi såg hette Babylon A.D och var nån action tror jag. Kanske inte världens bästa film direkt, men det funkade bra.

Mina planer för dagen däremot är att bara ta det lugnt, gå runt i mjukiskläder och ladda upp för skolhelvetet imorn, uscha! Sen träffa några kompisar också, men det är ju inte allt för ansträngande...

Hörs senare! / F

Kommentarer
Postat av: Ammii

äh det är väl inte sent jag kan sova hela dagen om igngen väcker mig :P

2008-09-14 @ 17:49:57
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0