Ung mamma - jag?

Kom hem nyss, kan ta en liten snabb resumé från senast jag skrev då. Igår drog jag hem direkt efter skolan och mina syskon var hemma så umgåddes lite med de och deras bebisar. Senare skulle de åt varsinna håll men bestämde med ena att vi skulle käka från thai och kolla lite på fotbollen.

En liten smårolig sak som hände när jag gick med barnvagnen var att det var ett litet gäng (4-5 st) som gick förbi och efter de gick förbi så hörde man ena killen "Shiiit, hon hade en unge!" haha snacka om panik jag fick och ropa på min syster fort som fan att hon skulle ta bebisen.
 
Aja käkade hos syster och sen mötte jag upp hanna och gick och köpte vattenmelon och kollade lite film men vi somnade rätt fort båda två. Sen inatt kom ju också mina föräldrar hem igen, så no longer ensam hemma så himlans skönt att vara ensam hemma. 

Idag så vare ju skola och sen mötte jag senare upp hanna och åt med henne och sen kollade vi på handboll (hammarby-H43) och nu är man hemma och chillar, fast självklart har man ju inte gjort läxan till imorgon men den får jag väl göra imorgon och skicka in. Nej ska data/tv-nörda mig lite nu, ciaoo /E


Kommentarer
Postat av: HANNA

huhu, så brukar de bli när jag är ute med min lillebror också :)

2008-09-25 @ 09:13:45
URL: http://bossladie.blogg.se/
Postat av: jennifer

tittar in och säger hej :) såg kommentaren hos kissie !

2008-09-25 @ 10:09:16
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0