Dags att sova

Förstår inte riktigt varför jag sätter mig här och bloggar då jag är stöööört trött, men kännde att det har varit dåligt med uppdatering idag.

Kvällen började i alla fall på Tullys för min del där jag fikade med en gammal klasskompis. Sedan drog jag vidare till Enskede för att möta upp Emelie, Hanna, Angelica och Sara. Där drog vi hem till Birk som var ensam hemma och bara chillade. Efter ett tag bestämmde vi oss för att dra hem till Söder igen, så var hemma ganska tidigt. Tror det är ganska bra faktist då jag borde gå och lägga mig snart, var ett jävla tag sen jag fick sova ut om jag tänker efter.

Och juste höll på att glömma, besöket hos farfar idag gick prima och det verkar som att våran plan för höstlovet går att genomföra. Hurra för oss! Men håll ut, jag berättar vad det är imorgon. Orkar verkligen inte just nu.

Natti! / F

Kommentarer
Postat av: MH

Härligt! Vad är det för plan du och farfar har då? ;)

2008-09-21 @ 15:09:35
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0