Filmkväll

Godmorgon trogna läsare, både Felicia och Emelie här. Fast felicia ska snart iväg till sin farfar på värmdö för lite hemlig buisness(stavas?) men om det blir som det är tänkt så kommer ni självklart att få veta det direkt. Håll tummarna för oss!

Igår så träffade jag först Lukas och började kolla på "Shrek 3" sen kom Felicia och fick hoppa in mitt i filmen. Efter Shrek såg vi även "21" och när den var slut skulle Lukas dra hem så då följde vi honom till tunnelbanan. Sist såg vi även på "Madagascar" men vi var nog lite för trötta så orkade inte se klart hela. Istället gick vi och la oss och sov vid halv 3.  

Men mina planer för dagen är att gå på bio med Hannus och ikväll antingen fest eller filmkväll med henne (hon ska sova hos mig).  Men nu ska vi göra oss iordning lite för dagen, skriver lite mer senare! / E&F

                                       

Kommentarer
Postat av: MH

Mysigt! Vilken film var bäst nu då? :)

2008-09-20 @ 12:59:55
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0