vattenpipa och mysa

Lite dålig uppdatering kanske...Skola idag för oss sedan drog vi till örby och hämtade min vattenpipa och sen mötte jag upp min syster som hjälpte mig en del med min engelskaläxa som egentligen skulle varit inne idag menmen, nu är den gjord iaf! Väntar nu på att felicia ska komma så vi kan käka någon gång, men tror hon skulle vara framme om ca 5 min och då ska hon handla och sen springa upp till mig. Monique och Angelica kommer också senare förmodligen så det blir en härlig myskväll tror jag. Men nu ska jag börja fixa vattenpipan. ciaoo /E


Kommentarer
Postat av: AMMII

aa men trevlig kväll! :D

2008-09-22 @ 19:02:56
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0